2013. október 31., csütörtök

35.rész
/School???/


Ma volt a randink Kendallel,ami nagyon jól sikerül teljesen elvarázsolt ez a srác,annyira kedves,édes aranyos és még sorolhatnám.Jamie és Logan között is nagyon jól mennek a dolgok.Jamest kicsit sajnálom hogy nem őt választottam..de most meg kell próbálnom Kendallel,igen is meg kell.


Ez a nap is úgy kezdődött mint minden átlagos napunk,de ez egy kicsit más volt..hogy miben hát majd megtudjátok.



Carlos és James teljesen el voltak merűlve az XBoxban..észre se vették h köszöntem.Hát jó ha lépnem kell valamit.
Odamentem és kihúztam az XBoxot..teljesen felháborodtak h miért csináltam és ott nyafogtak nekem.
Én: Bocsi,de máshogy nem figyeltek rám..és már vagyok 8989-szer köszöntem.-mondtam mérgesen.
J: Jó nyugi Kendall...miért vagy mérges?-kérdezte James.
Én: Oh vajon...-forgattam a szemem.
C: Ja...szia Kendall-mondtam mosolygósan Los.
Én: Szia...-válaszoltam unottan..
A konyha felé vettem az írányt ahol Kendallt pillantottam meg.
Én. Szia-kacsintotam.
K: Szia Kendall..-mosolygott.
Oh az a mosoly teljesen el varázsol.
K:-felállt és odaállt elém- Nagyon jó volt a randi..nagyon jól éreztem magam veled.-mondta vidáman.
Én: Én is nagyon jól éreztem magam.-válaszóltam.
K:-közelebb hajolt és megcsókoltuk egymást-
A csók közben előre pillantottam és láttam h James minket nézett és a csóknál felment az emeletre....
K: Hm...holnap lenne kedved eljönni megint velem valahova?-kérdezte K-Dog.
Én: Ezer örömmel..öm..mindjárt jövök...
K: Rendben-leült a székre..
Szépen nyugodtam elkezdtem kisétálni a konyhából..majd egyik pillanatban futottam fel a lépcsőn és sikerült neki mennem Logannak.A Nagy sietségeben csak ennyit sikerült kimondanom: -Boccs Loggie!! Majd futottam tovább és meg nem álltam  James ajtajáig..majd szépen kipihentem magam és kopogtam.
Hallottam h James az ajtóhoz jön.pár másodperccel később már ki is nyitotta.
J: Szia...-mondta lehangolva.
Én: Szia..minden oké?-kérdeztem Jamest akin látszott hogy egyáltalán nincs rendbe semmi.
J: Hát nem igazán.....-válaszolt.
Én: Az a baj hogy most Kendallel vagyok?-igazából gondoltam is hogy ez a baj.
J: Hát kicsit igen..mert a majdnem csókunk után abban reménykedtem hogy adsz egy esélyt..-nézett rám szomorú arccal.
Én: Jaj James....figyelj most meg kell próbálnom Kendallal..benned valahogy már nem tudnék bízni...de nagyon sajnálom..-közelebb mentem hozzá meg akartam ölelni erre látom h James szája csókhoz áll.
Én: Mi? Nem akarlak megcsókolni James! Csak meg akarlak ölelni,te..-mondtam.
J: Oh..bocs...-megölelt-
Én: Hát akkor én megyek is..szia..
J: Oké...szia...-és egy szomorú arcot vágott....
Én: Hey...fel a fejjel..majd találsz egy lányt..-mondtam neki,miközben egy mosolyt jelent meg az arcán.
J: Komolyan mondod?-mosolygott.
Én: Persze! Hisz jó fej vagy meg minden,biztos lesz egy lány akinek te leszel az igazi.-mondtam.
J: Köszönöm...-megölelt.
Én: Máskor is...nah akkor én megyek is...szia.-mondtam és elmentem.


*ODALENT*
Lent volt Logan és Jamie is mégegyszer bocsánatot akartam kérni Logantől amikor véletlen neki mentem,úgyhogy odamentem Loganhez.

Én: Bocsi Logan hogy neked mentem csak siettem..-mondtam Logannak miközben egy pohárba gyümölcslevet öntött.
L: Jah semmi baj..csak kicsit erős volt.-mondta nevetve.
Én: Jaj bocs..-mondtam miközben lehuppantam a kanapéra.
L: Nyugi nem baj.-mondta.
J.J: Mizu húgi?-kérdezte miközben leült mellém.
Én: Semmi különös...csak unatkozom..
J.J: Mi van a kis Kendall hercegeddel?:3
Én: Hát...nagyon aranyos meg minden..nagyon jó vele-mondtam miközben kicsit elpirultam.
J.J: Jaj Kendall-mondta miközben az oldalamat bökdöste.
Én: Ezt  muszáj?-mondtam nevetve.
J.J: Okés na,megmutassam az új fotósorozatom legelső képét?-kérdezte.
Én: Mutasd-mondtam.
Ő elővette a képet és megmutatta..legalább Jamienek valóra váltak az álmai..
Én: Nagyon menő..:D
J.J: Köszi de most mennem kell.Logannal moziba megyünk-odament Loganhez és megfogta a kezét.
Én: Okés Sziasztok..LOGAN CSAK ÜGYESEN!-mondtam és ránéztem ilyen figyellek arccal.
L: Öö...oké..szia...-mondta és elmentek.
Hát most nem tudom mit csináljak...de nem is kellet sokáig gondolkodnom mert megszólalt a telefonom apa volt az.

*TELEFON*
Apa: Szia Kendall..-szólalt meg apa.
Én: Szia apa...mit szeretnél?
Apa: Mivel nem tudtál elmenni Miamiba..azért szeptember elején haza kell jönnöd mert mész a Londoni főiskolára.-mondta apa.
Én: MICSODA?! Engem megkérdezni luxus??! Én nem akarok hazamenni!-kirobbant belőlem mint egy idiótából.
Apa: Muszáj lesz valahova járnod..vegyél példát Jamireről ő valóra váltotta az álmát.
Én: De..pont odahaza?! És mindig azzal jöttök h Jamie milyen áldott gyerek meg minden! Nem veszítek észre hogy ez nekem rosszul esik?!
Apa: Sajnálom,de ha ő megtudja csinálni te meg nem,arról nem én tehetek.
Én: De én se! Mentem volna de valami baj van az üzlettel!-magyarázkodtam.
Apa: Jó nem érdekel akkor is hazajössz és itt tanulsz..7 nap és indulnod kell! -majd letette a telefont.

Én olyan mérges voltam h földhöz vágtam a telefonomat,Kendall pont akkor jött le a lépcsőn én nem vettem észre és elkezdtem itt ilyen csúnya szavakat magyarázni.
K: Öö....minden oké?-kérdezte zavarodottan.
Én: Jaj Kendall..-futottam hozzá és megöleltem-haza kell mennem egy hét múlva.-éreztem h egy könnycsepp csordult ki a szememből.
K: Mi? De hisz még csak most kezdtünk együtt lenni...-felelte Kendall szomorúan.
Én: Tudom...de apa azt mondta h mivel nem mentem Miamiba haza kell mennem..és a Londoni fősulira kell járnom..-szorosabban öleltem.
Éppen Carlos ballagott le a lépcsőn.
C: Miért szomorkodtok?-kérdezte miközben sütit tömött az  arcába.
Én: Haza kell mennem egy hét múlva...-mondtam.

Miután már nem voltam annyira szomorú Kendallal a nappaliba Tv-tünk....Jamie futott le izgatottan a lépcsőn.

Én: Mi az? Miért vagy ilyen izgatott?-kérdeztem.
J.J: Hát mert........

/hogy miért ilyen izgatott a következő részben kiderül/

2 megjegyzés:

  1. Nagyon kivii vok hozd gyorsan a koviiit :)

    VálaszTörlés
  2. rendben megpróbálom<3
    ha valami kérdésed van a bloggal kapcsolatosan vagy csak beszélgetnél itt megtalálsz:
    https://www.facebook.com/jeneifannidaniella

    VálaszTörlés